ARTYKUŁY BIUROWE

Sortuj według:

Teczka z gumką zielona tektura Emerson

cena brutto: 1,22

cena netto: 0,99

zobacz >>
ilość
szt.

Teczka wiązana czarna tektura Emerson

cena brutto: 1,09

cena netto: 0,89

zobacz >>
ilość
szt.

Teczka z gumką niebieska tektura Emerson

cena brutto: 1,22

cena netto: 0,99

zobacz >>
ilość
szt.

KP A6 Emerson 1+1 80kart

cena brutto: 2,55

cena netto: 2,07

zobacz >>
ilość
bl.

Teczka z gumką żółta tektura Emerson

cena brutto: 1,22

cena netto: 0,99

zobacz >>
ilość
szt.

Etykieta uniwersalna Emerson 210 x 297mm 100ark.

cena brutto: 36,29

cena netto: 29,50

zobacz >>
ilość
op.

Teczka z gumką czerwona tektura Emerson

cena brutto: 1,22

cena netto: 0,99

zobacz >>
ilość
szt.

Etykieta uniwersalna Emerson 48,5 x 25,4mm 100ark. bez marginesu - 44 eteykiety/arkusz

cena brutto: 36,29

cena netto: 29,50

zobacz >>
ilość
op.

Etykieta uniwersalna Emerson 70 x 16,9mm 100ark.

cena brutto: 36,29

cena netto: 29,50

zobacz >>
ilość
op.

Koperta bezpieczne B5+ 200 x 255mm SAFELOCK białe

cena brutto: 1,72

cena netto: 1,40

zobacz >>
ilość
szt.

WZ Emerson WZ-1

cena brutto: 8,36

cena netto: 6,80

zobacz >>
ilość
bl.

Pocztowa książka nadawcza A5/80 kart. Emerson samokopia

cena brutto: 5,94

cena netto: 4,83

zobacz >>
ilość
bl.

Folia stretch 500mm x 192m 23mic. 1,65kg

cena brutto: 31,51

cena netto: 25,62

zobacz >>
ilość
szt.

Folia stretch 500mm x 163m 23mic. 1,45kg

cena brutto: 23,12

cena netto: 18,80

zobacz >>
ilość
szt.

Folia stretch 500mm x 122m 23mic. 2,5kg

cena brutto: 43,82

cena netto: 35,63

zobacz >>
ilość
szt.


Biuro to najważniejsze miejsce w każdej firmie, dlatego należy zadbać o jego odpowiednie wyposażenie. Dostęp do niezbędnych artykułów biurowych przekłada się nie tylko na efektywność pracy, ale także wpływa na profesjonalny wizerunek firmy. Jako sklep internetowy doskonale zdajemy sobie sprawę, dlatego oferujemy szeroki wybór akcesoriów najwyższej jakości.


Artykuły biurowe online – niezbędny asortyment w jednym miejscu


Prowadzenie firmy wiąże się z koniecznością kontrolowania stanu zaopatrzenia oraz dbania o wyposażenie przestrzeni dla pracowników. Robienie zakupów w kilku punktach to znaczne utrudnienie, dlatego nasz asortyment jest tak złożony, aby zapewniał dostęp do potrzebnych akcesoriów biurowych. U nas kompleksowo zaopatrzysz swoją firmę w takie przybory jak:

  • artykuły piśmienne,
  • druki akcydensowe,
  • etykiety i oznaczenia,
  • galanteria biurowa, papiernicza i skórzana,
  • koperty,
  • organizatory na dokumenty,
  • tablice i flipcharty.

Współpracujemy z renomowanymi producentami, dzięki czemu możemy zagwarantować, że oferowane art. biurowe są najwyższej jakości. W asortymencie znajdziesz nie tylko podstawowe artykuły piśmiennicze i papiernicze, ale także przybory, dzięki którym praca w biurze będzie wydajniejsza i wygodniejsza.


Niezbędne akcesoria biurowe w atrakcyjnych cenach


Nasz sklep zaopatruje największe firmy i instytucje na terenie całej Polski. Jesteśmy nastawieni na nawiązanie długofalowych relacji biznesowych, dlatego nasi klienci mogą liczyć na indywidualne warunki współpracy. Zajmujemy się dystrybucją artykułów biurowych w ilościach hurtowych, jednocześnie zapewniając ich konkurencyjną cenę i atrakcyjne promocje. Z naszej strony możemy zagwarantować profesjonalną obsługę oraz fachowe doradztwo w skompletowaniu zamówienia. Pomożemy Ci wybrać art. biurowe, które sprawdzą się w Twojej firmie i sprawią, że praca będzie jeszcze efektywniejsza.

Zapraszamy do zapoznania z pełnym asortymentem artykułów biurowych online. U nas znajdziesz zakreślacze, długopisy, pojemniki na dokumenty, zszywacze oraz wiele więcej produktów, bez których praca w biurze nie byłaby możliwa.